REGULAMIN HOTELU PAPAVER

Dyrekcja PAPAVER HOTEL wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości. Z przyjemnością informujemy, iż opiekunem i doradcą naszych Gości są pracownicy recepcji hotelu.

§1

PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji /zakwaterowanie/ wpłatę zaliczki za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu PAPAVER
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie www.papaverhotel.pl

§2

DOBA HOTELOWA

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji  do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu oraz  w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3

REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania karty/klucza do pokoju.
  2. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  3. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00. Przybywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika obowiązującego w Hotelu.
  4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Hotelu.
  5. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
  6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w  wysokości 30% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  7. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, e-mailowo lub osobiście.
  8.  Rezerwacje w Hotelu PAPAVER  zachowują ważność do godz. 19.00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował wcześniej o zmianie godziny przyjazdu.
  9. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

§4

USŁUGI

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi personelowi reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
  3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
    – warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
    – bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
    – profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
    – sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
  4. Dodatkowo na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    – udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
    – budzenie o wyznaczonej godzinie,
    – przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Hotelu z zastrzeżeniem § 6 ust. 1 Regulaminu,
    – przechowanie bagażu Gościa,
    – zamawianie taksówki.

§5

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Gość ma prawo do korzystania ze świadczeń oferowanych przez Hotel zgodnie z ofertą.
  2. Gość ma prawo do zgłoszenia w recepcji Hotelu wszelkich uwag i sugestii dotyczących pobytu, a także do otrzymania koniecznej pomocy i opieki.
  3. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godziną 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 11.00 system oprogramowania hotelu naliczy opłatę za kolejną dobę według obwiązującego cennika hotelowego.
  4. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).
  6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
  7. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
  8. W przypadku zgubienia klucza bądź breloka Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości   50zł.
  9. Gość zobowiązany jest zgłosić się w recepcji obiektu w dniu zakończenia pobytu w celu dopełnienia formalności wymeldowania (tj. uregulowanie należności, zwrot karty/klucza od pokoju).
  10. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

§6

ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

  1. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do Hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność Hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
  2. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego (sejf znajduje się w Recepcji, usługa bezpłatna).
  3. Hotel dysponuje parkingiem niestrzeżonym, bezpłatnym dla Gości hotelowych.
  4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub  utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

Parking na terenie hotelu przeznaczony jest dla Gości hotelowych.

Parking jest bezpłatny i niestrzeżony.

§7

ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  2. W przypadku nie otrzymania od Gościa  dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres dwóch miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną przekazane na cele dobroczynne. Artykuły spożywcze  podlegają natychmiastowej utylizacji.

§8

CISZA NOCNA

W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano, za wyjątkiem, kiedy na terenie obiektu hotelowego odbywają się imprezy okolicznościowe.

§9

REKLAMACJE

  1. Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz innymi usługami świadczonymi przez Hotel należy zgłaszać możliwie bezpośrednio po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia w recepcji Hotelu, która jest zobowiązana do zbadania zasadności złożonej reklamacji.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany.

§10

POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel PAPAVER w Ślesinie, ul.Leśna 4 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
  2. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
  3. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
  4. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu. Za ewentualne szkody wyrządzone przez pupila odpowiada materialnie właściciel.
  5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów i innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.

ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU